Forum for udlejere
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Forum for udlejere
Boliger.dk - Forum for udlejere
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Forum for udlejere

8/11 '13 11:16
Jakob Alsøe
Kan man ikke have et forum for udlejere hvor man kan udveksle erfaringer med specifikke lejere? Vi har netop haft en superringe erfaring med en lejer som vi sådan set godt ville advare andre om at leje til.
11/11 '13 14:46
Bjarke
Tænker du på et selvstændig tråd her på Boliger.dk eller en helt selvstændig hjemmeside med forum og andre værktøjer for udlejere?

Eller er det det juridiske grundlag for et udlejer-register/forum du efterspørger?
18/3 '21 8:52
frederik Lauritsen
Hej med jer.

Vi går med tanken om at udleje vores sommerhus. Dette er da noget af en jungle.

Nogle der har forstand på det juridiske/lov omkring udlejning af sommerhus? og hvad ift skat? læste noget om at man først skal betale skat efter man har tjent 70.000 - lyder af meget efter min mening eller hvad tænker i?

Derudover skal jeg have fundet en platform som kan formidle vores sommerhus ud til lejere. Nogle der har nogle anbefalinger? Her tænker jeg selv at det umiddelbart ikke altid vil give mening at vælge den største?

Jeg har kigget på https://ferieboligsiden.dk/sommerhusudlejning/ - nogle der kender dem?

4/10 '22 11:52
Anders Berger
Hej. Vi er en gruppe fra DTU, der forsøger at facilitere kommunikation mellem lejere og udlejere. Vi har et kort spørgeskema vi vil sætte pris på hvis i vil udfylde.
https://forms.gle/j8ovWEWd2GYTv1gn9
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet KASPER?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom