Boserup Ejendomme i Køge
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Boserup Ejendomme i Køge
Boliger.dk - Boserup Ejendomme i Køge
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Boserup Ejendomme i Køge

2/2 '12 15:54
Pia Bosco
Jeg bor i øjeblikket til leje hos Michael Boserup fra Boserup Ejendomsadministration A/S i Køge. Jeg føler mig i den grad uretfærdigt behandlet. Lejligheden er en 3V på og har en god beliggenhed. Siden vi flyttede ind har der ikke været andet en fejl og mangler. Malerarbejdet var så ringe at der var stor mørke felter uden maling og malerpletter på gulve og kontakter. Malerarbejet er udført af Boserups egen malerfrma Hatek aps. Vi har været så kede at alle de urimelige forhold som de byder os hos Boserup. Hvergang vi prøver at komme i kontakt er de meget grove og arrogante - eller også lover de bare at komme og så hører vi aldrig noget. Hvordan er mine rettigheder som lejer? - jeg begynder at frygte at de nu beholder al mit indskud hvis vi fraflytter. Nu er der også kommer fugt og skimmelsvamp flere steder - "det er jeres eget problem" siger de bare når vi endelig kommer igennem til dem på telefontiden. Hjælp os - hvad gør vi? Jeg tør næsten ikke gå til LLO og huslejenævnet af frygt for at de ikke betaler mig indskudet tilbage. Kan i give mig et godt råd - der er så meget skimmel nu at vi bliver syge af det....
17/2 '12 9:57
Sandra Lykke
Hej Pia,
Jeg vil rigtig gerne i kontakt med dig, jeg er lejer af samme firma
17/4 '12 15:09
Anonym
Kom væk fra lejligheden hurtigst muligt, og fraråd derefter alle andre at leje hos Boserup Ejendomme. Har selv haft en lejlighed hos Boserup ejendomme, som jeg lejede i tre måneder, uden stort set at være der, så lejligheden var fuldstændig som ved indflytning - alligevel tog de hele mit indskud på 20.000 kr. Jeg vil klart anbefale dig at komme væk fra lejligheden, og hvis de tilbageholder dit indskud, skal du gå til LLO.
15/5 '12 12:51
Mette
Jeg vil også gerne i kontakt med jer. Min kæreste og jeg lejede en lejlighed i 6 måneder ca. Lejligheden virkede ikke nymalet, gulvtæpperne var beskidte og ude i køkkenet var der ikke gjort rent bag komfuret og køleskabet. Vi fandt fnuller og gamle madrester. Vi havde et utæt vindue, og det regnede ned på bagtrappen, så det blev farligt at gå der. Men det kunne de ikke se var noget problem. Man kunne aldrig få fat på dem heller og når det lykkes var de uhøflige og arrogante..
Da vi skulle flytte regnede vi med at få en del af vores indskud tilbage. Men de fik det til at passe, så vi ikke fik noget tilbage overhovedet. det passede ned til den mindste 5 øre. Vi har aldrig fået en regning fra selve malerfirmaet.
Her halvandet år efter, har vi nu fået en opgørelse på vand og varme på 1164 kr fra d. 01-10-2010 til 31-12-2011. Vi flyttede ud midt i Januar 11 og 2 uger efter flyttede der en ny ind. De den periode vi skal betale for opholdt vi os sammenlagt 2 uger max.
22/5 '12 18:30
Anonym
Læs altid kontrakten igennem, jeg gik den igennem med nogle som har styr på det, og de sagde at mig og min kæreste IKKE skulle skrive under på kontrakten fra boserup ejendomme, der er mange ting man selv skal stå for som normalt er udlejers ansvar, så det kan altså blive MEGET dyrt for en, lad vær med at skrive under !
25/5 '12 7:05
Kim
Hej alle, vil bare sige at i skulle tage at skrive en bedømmelse på trustpilot.dk så alle nemt kan se hvor fuskede de er.
21/6 '12 14:38
Thomas Petersen
hej, vi bor i haslev i en lejl. forpaktet af boserup ejendomme, vi har ekstremt meget svamp i lejligheden som pludselig kom frem 2 uger efter vi flyttede ind i flere rum! dvs. det har bare været vasket efter med rodalon eller lign. thomas fra boserup siger at der ikke har været svamp inden vi flyttede ind!!! det skal lige siges at vi vasker tøj på et vaskeri og er meget opmærksomme på at undgå fugt indenfor... jeg har 3 små børn og kan nu ikke bo i lejligheden, har nu måtte flytte ind hos en veninde da jeg ikke ønsker at mine børn får allergier og lign af de giftige svampesporer. fremover lejer vi kun hos de store boligselskaber :-(
25/6 '12 14:28
Kaj X
Jeg må på det kraftigste advare mine medmennesker om denne private udlejningsforretning. Mit barnebarn er netop blevet flået noget så grusomt af disse skrupelløse bolighajer. Ikke nok med at lejemålet var under al kritik da de modtog dette, så skulle de lægge ryg til den værste arrogante opførsel af dette selskab Boserup Ejendomsselskab A/S. De er håbløse at ringe til - mail besvares aldrig! De nægter alt og er uforskammede uhøflige når man endelig kommer igennem. Man bliver så vred. Efter mit barnebarn blev syg af et bo i lejligheden måtte hun opsige op fraflytte. Hun havde kun boet der lidt over 3 uger. Herefter blev der malet og istandsat grundigt - men for mit barnebarns regning!! Jeg føler mig så hjælpeløs og denne sag ender hos LLO, boligretten og huslejenævnet. Jeg finder mig ikke i det. Vi har masser af video og anden dokumentation og det lokale ugeblad var ude og tage flere billeder. Nu er sagen på vej til Ekstrabladet. Michael Boserup - velkommen på forsiden!! Jeg vil ikke bare have have indskud igen, men have en personlig undskyldning. Lejemålet var en skandale. Intet fungerede og der var møgbeskidt og bestemt ikke malet eller istandsat. Alligevel skulle han have et enormt indskud. "Det bliver alt sammen sat pænt i stand" var ordene fra Boserup i telefonen. Der var overgang i alle de elektriske installationer, og det dryppede ned gennem loftet. Der var begyndt at komme store områder med skimmelsvamp alle steder - det var ubeboeligt og SÅ forfærdeligt. Jeg kræver min ret i dagens Danmark og jeg er nu på vej til medierne - Michael Boserup skal stoppes nu!
30/10 '12 10:37
Natasja Jonassen
Mig og min kæreste lejer også hos boserup, vi har boet i lejligheden i halvandet år nu har haft skimmel svamp 2 gange, vi har stadig ikke fået varme regnskab på nogen måde og de er ikke til at få fat i, de siger vi ikke skal regne med at få nogen penge tilbage a vores indskud fordi de skal bruges på at male og slibe gulve! Men da vi flyttede ind var der ikke malet og heller ikke slebet gulve, vi kæmper og har du taget den igennem komunne og huslejenævnet, vi er os blevet snydt i forhold til hvor mange kvardrat meter vi har og betaler for. Vi ville smader gerne væk der fra men da vi højst sandsynlig ikke får noget indskud tilbage står vi i det problem at vi ikke bare kan flytte da vi ikke har råd til det. Det skal lige siges at denne gang vi har fået skimmel er det i min papsøns værelse og sidst var det i vores soveværelse, og de mente at jeg var for pyldret og hysterisk over skimmel for det var ikke farligt da jeg krævede at det skulle laves efter jeg var syg i en måned. Hvor efter ham der ejer huset kommer og tøre det med en hårtørrer og maler det sted over hvor der var skimmel.
3/2 '13 13:05
Camilla
Nå man læser alle de dårlige oplevelser i har haft, undre det mig at man aldrig i aviserne hr kunne se elle høre noget om Boserup. Har selv boet hos dem og der var INGEN problemer.
20/2 '13 21:49
Susan Nielsen
Kære alle
Jeg har SÅ fine erfaringer med Boserup Ejd. Top professionelle på alle plan. Hurtig korrespondance - aftaler overholdes. Reel og fair sagsbehandling fuldstændig i overensstemmelse med lejeloven. Hjælpsomhed på alle niveauer. Rammerne i orden og fair løsninger omkring fraflytning og økonomi. Kan varmt anbefale denne virksomhed til alle.
vh Susan Nielsen
26/2 '13 21:58
Anonym
Såfremt ovenstående indlæg ikke er plantet af virksomheden selv, er det uden tvivl en undtagelse at man oplever noget positivt i forbindelse med dette firma. Jeg har selv boet til leje hos boserup ejendomme og kender flere der har - alle med meget store regninger til følge samt dårlig behandling hele vejen igennem, så det giver vist sig selv - HOLD JER FRA DETTE LORTEFIRMA!!
26/2 '13 22:12
Susan Nielsen
Beklager ikke at kunne understøtte de negative betragtninger. Jeg er ikke en del af ovenstående virksomhed og har ingen personlige relationer til ejere eller ansatte. Mine oplevelser er udelukkende som lejer af to lejemål, hvor alt har været en særdeles positiv oplevelse. I øvrigt er jeg ikke som de fleste anonym. Come on!
12/3 '13 19:36
Hans
Det er da pudsigt at nogle "opdager" at der er en del negativ kritik over en virksomhed/udlejer, når man ikke selv har problemer med samme. Men da godt der blandt så mange er enkelte der har god erfaring. Vær opmærksom på at udlejer som regel ikke har en chance i en eventuel sag viderre i systemet, slet ikke i en retsag. I skal nok få Jeres indskud/depositum selv om virksomheden skulle gå i betalingsstandsning eller der bliver indgivet konkursbegæring. Krav med fortrinsret (ejendomsskat mm.) går forud for alle andre hæftelser, umiddelbart derefter kommer indskud/depositum, så frygt ikke for Jeres penge. Der kan selvfølgelig godt gå lidt tid, hvis ejendommen hvori Jeres lejemål ligger, skal sælges på auktion, hvis sagen når så langt.
12/3 '13 19:38
Hans
Susan har den 20/2-2013 været rundt samtlige steder der har været negativ kritik over Boserup. Tankevækkende.
12/3 '13 23:25
Natasja jonassen
Altså ved ikke hvor gode de er til at holde aftaler nu har vi boet i vores lejlighed i 2 år og har stadig ikke fået et eneste varme regnskab, og hver gang vi kontakter dem udsætter de det ellers er de ikke til at få fat i, og så siger de vi skal skrive en mail men de svare ikke, ved ikke hvor positivt det er!?
24/5 '13 8:09
Anonym
Hvis i vil have indskud tilbage så stop med at betale husleje 3-4 måneder før i flytter.
De kan ikke nå at sætte jer ud af lejemålet med fogedens hjælp.
Og hvis i laver en skriftlig indsigelse mod påkrav og ophævelse, så varer fogedsagen endnu længere.
I samme ombæring så få LLO til at starte en husleje sag, måske i betaler for meget i leje.
Michael Boserup er en meget kold og kynisk person som føler sig hævet over enhver - gå blot i gang med jeres sager.
20/6 '13 11:08
Birgitte
Vores datter har også haft lejet igennem Boserup ejendomme i St. Heddinge. Flyttede ind 01.12.11 og fraflyttede igen d.31.05.12.. Lejeligheden havde også skimmelsvamp og vi havde en uvildig byggesagkyndig ude og se på lejeligheden inden vi vaskede af. Han lavede en rapport på dette. Vores datter flyttede ud af lejeligheden d.14.03.12, lavede syn med Thomas Petersen, han påpegede det sorte på væggene og sagde at de sku finde ud af hva det var. Hun modtager derefter en regning på 13.125,- for rengøring og maling. De påstår det er sod....... Jeg skriver en mail om at vi nægter at betale regningen og hører ikke mere. Det kostede vores datter omkring 20.000,- at sku stå på egne ben. Forleden dag kommer så et brev med varmeregnskab for 2012 - så skal hun sku lige af med yderliger 3000,- Så nu kontakter vi LLO... Ærgeligt at vi ikke gjorde det før...
26/7 '13 11:51
Maibritt
Hej Pia. Jeg kan kun anbefale dig at kontakte LLO med det samme. I min lejlighed var der 37 fejl og mangler da jeg flyttede ind og en blev lavet men jeg fik regning for dem alle da jeg flyttede. Han kom ikke og synede lejligheden, mit køleskab var der noget galt med i 5 år. Fandt på et tidspunkt ud af at jeg betalte for alt fælles strøm så som lys til haven, og den der føre det varme vand rundt i radiatore, samt at varme det op. Det skulle heller ikke laves om men han ville afregne med mig 2 gange om året. Fortalte ham så at LLO sagde at det skulle laves og jeg skulle også på ferie om 14 dage hvor jeg blev væk i 10 dage. Der ville jeg da slukke for min strøm, ved godt mine naboer ville fryse men jeg blev nød til at sætte hårdt mod hårdt og tænk det blev lavet før min ferie. Det turde han dog ikke.
9/8 '13 23:29
Flemming Munch
Boserupejendomme er et firma der yder en fin service over for sine lejere. holder hvad de lover ved udlejning, Kan varmt anbefale denne virksomhed,
Har aldrig haft problemer i de 9 år jeg har Kendt dem.
27/8 '13 11:09
Flinke Rune Jørgensen
Flemming Munch.
Hans indlæg kan ikke bruges til en skid, han er jo ansat af dette firma. Ligesom meget af hans familie er. Jeg hører at der altid er problemer med dem.
18/10 '13 13:06
Anonym
Michael Boserup er iskold og beregnende.
Penge er altafgørende i enhver sammenhæng.
Michael Boserup er yderst kompetent i lejeloven og er derfor meget stærkt stillet i en evt konflikt.
Tag ikke fejl, der er masser af muligheder for at presse ham ved fraflytninger og hvis man stadig er lejer.
Held og lykke med at presse lejen ned - hvis jeres leje overstiger kr. 6-700/kvm så er der god grund til at prøve lejen af i nævnet.
7/12 '13 7:16
Lise
Har nogle venner som nu har fået smækket en stor tv-pakke i hovedet. Boserup kan desværre ikke finde ud af, at administrerer forskellig tv-pakker hos lejerne, så nu er det ens for alle. De kan hverken melde fra eller til.
10/1 '15 23:45
Kurt
Hej alle sammen da mig og kæresten skal til at flytte ind i en Boserup lejlighed i Nykøbing jernbanegade ville vi høre om hvordan de er, ved rent tilfælde faldt jeg over dette forum og bliver noget så urolig, fordi da jeg snakkede med ham og så lejligheden så lejligheden helt ny ud og lugtede ikke grimt og der var ikke tegn på skimmelsvamp, så jeg ville høre om de er en gang plat ugler eller om man kan stole på det det står i kontrakten og deres vedtægter?
11/1 '15 12:29
natasja
Altså ikke for at komme brænde på bålet. Men vores lejlighed så os helt ny ud!! Og lugtede overhoved ikke på nogen måde. Men vi havde ikke boet der i rat mange måneder før fugten ligeså stille begynte at piple frem ved paneler og igennem tapet. Men derved også sagt at det jo ikke er sikkert det er alle deres ejdomme der har svamp. Men med selve boserup skal man holde sine faceder højt og vide hvad man vil ha!
16/1 '15 10:27
alex høy
Nu skal jeg til at Leje fra Boserup firma, lejligheden er lækker, ren, inden formor for fugt eller svamp osv. Flemming munch har været super god, svare med det samme, hjælper en med det samme og jeg skal komme efter dig, så jeg kan ikke forstår disse ting og forhåbentligt kommer jeg heller ikke til det. kan kun varm anbefale Flemming og Boserup.

Super godt arbejde Flemming.
26/3 '15 18:01
Jonas K
Ja sådan er de altid når de skal tjene penge, det går stærkt i starten, men efter 1 års tid så halter det noget efter. Jeg har haft lejlighed hos dem før. Og det skal siges at nogen gange er grunden til det ser lækkert ud fordi der er malet over svampen, jeg gjorde bare det samme efter jeg skulle flytte. Jeg havde maler på for at male lejligheden og det så faktisk bedre ud end inden jeg flyttede ind, men alligevel skulle der males om. Det siger jo bare lidt om de overhovedet ikke vil give noget indskud tilbage, for så hellere lejer betaler for at deres maler kan gå og lave det i 1 dags tid, for så skal de ikke betale deres løn, nej det skal lejer nemlig. De er nogle røvhuller, punktum

Bagerstræde Faxe hold jer fra det!
28/3 '16 18:49
carina
har osse lejet hos dem og de tog osse røven på os vi boede der i et år var ikke iorden da vi flyttede ind fik en maler til at male lejligheden og alligevel fik jeg en regning på hele mit indskud for maling af lejligheden og udfyldning af huller...var ikke et hul....de tager røven på folk!!havde osse problemer med varme regnskabet...
28/3 '16 23:12
Mette Hansen
Er der ikke noget vi kan gøre? Sende vores historier til Ekstra Bladet. De plejer at være gode til at få folk i tale.
10/1 '17 7:21
Morten Bro
Hej jeg står i næsten samme problem nu, jeg har i 2 år lejet en lejlighed hos en privat som desværre har valgt nu at sælge ejendommen til Boserup. og selv her starter de ikke godt ud, de har modtaget ejendommen d. 1/1 og kom så første gang igår d. 9/1 og begyndte at tømme kælderrum and andre steder og smide de af vores ting der stod der inde ud. hvilket har gjort flere af mine ting nu er end på lossepladsen. jeg mente ikke selv dette var lovligt at har snakket med de andre beboere og ingen af os har modtaget en skriftlig advarsel på at vi skal rykke vores ting. Jeg var så heldig at jeg nåede at tage billeder af mine ting (med serie nummer) inden de blev kørt væk og kontaktede derfor både politiet og LLO og fik dem sat på sagen. Da jeg har været så hurtigt ude betyder det også at jeg ikke har modtaget min (nye) lejekontrakt endnu og er derfor stadig skriftligt bindende til den (gamle)

Jeg kender deres ry og er på ingen måder tilfreds med den måde de gør tingene på, og når tiden kommer og jeg har fundet noget nyt flytter jeg også så hurtigt jeg kan.

En god re-minder til alle jer der kunne/skulle være utrygge med at kontakte indstandser som LLO og Huslejenævnet så har i intet at frygte. LLO tager jeres sag meget alvorligt og har egne advokater der kigger på sagen hele vejen igennem. desuden har i lejeloven på jeres side. hvilket vil sige at de ikke kan opsige dig/jer så længe en sag er igang.

hvis i er i tvivl og jeres rettighedder så gå ind og læs lejerens del af lejeloven igennem, ved det kan være kedelig "godnat" læsning men det er det hele værd.

Håber mit svar kan hjælpe nogen.
9/2 '17 11:42
Marie Nielsen
I kan prøve at henvende jer til Lejerens Frie Retshjælp www.lejerens-fr.dk som er en frivillig forening der yder juridisk rådgivning indenfor lejeloven
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet PIA?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom