Boligadvokat
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Boligadvokat
Boliger.dk - Boligadvokat
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Boligadvokat

11/2 '20 8:45
TIna Krag
Hej Allesammen

Jeg vil gerne købe en ejerlejlighed?

er bare i tvivl omkring nogle ting og vil gerne få hjælp af en bolig advokat

Er der nogen der kender en, som de kan anbefale?
Jeg ved det kan være dyrt, men vil gerne have hjælp fra en der er professionel

Har kigget lidt på virksomheden Advokatfirmaet Lynggaard og deres priser?

https://advlyng.dk/priser/

Hvad synes i?
19/2 '20 17:32
Erik Olesen
Jeg fandt en god og billig boligadvokat på https://www.3advokattilbud.dk/boligadvokat.php
Her kan man helt gratis få 3 tilbud fra boligadvokater, som man selv kan vælge mellem. Man kan også sige nej tak til alle 3 tilbud - der er ingen tvang.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet LONE?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom