Fremleje slut men ikke fraflyttet
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Fremleje slut men ikke fraflyttet
Boliger.dk - Fremleje slut men ikke fraflyttet
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Fremleje slut men ikke fraflyttet

24/9 '17 2:17
Gregorio
Hej

Jeg har boet til fremleje i to år i en lejlighed fra Ballerup Ejedomsselskab KAB. Udlejer er selv lejeren hos selskabet. Faktisk 2 1/2 år. Første halve år uden kontrakt og adresse på stedet.

Han, udlejer med begrundelsen overfor ejendomselskabet at han studerede i Århus. Sammen med mig boede en ven, men uden adresse i lejligheden da han så ellers skulle med på kontrakten. Udlejer har det sidste år ikke været i Århus og studerer, men faktisk opholdt sig i udlandet.

Jeg har betalt alle udgifter og udover det via et familiemedlems konto 3000 kr ekstra pr. måned til udlejer. I samtlige måneder i de to år. Kald det et plus for at få lejligheden.
(det er vilkårene hvis man er desperat)

Min kontrakt er udløbet nu d. 01.09. Min ven har aftalt med udlejer at han skal blive i lejligheden på et fremlejekontrakt på bare et værelse selvom han uofficielt lejer hele lejligheden. Udlejer var jo i udlandet. Udlejer sagde til min ven at lige vente et par måneder med at lave delfremlejekontrakten, så der er intet papir på det.

Jeg er ikke fraflyttet endnu, da jeg intet andet har kunnet finde men ingen af os to har adressen i Ballerup da jeg overfor KAB har bekræftet at udlejer flytter tilbage. Min ven har aldrig haft adressen der og jeg har flyttet min d. 01.09.

Så vi bor der stadig nu og jeg har betalt huslejen d. 01.09 over banken selvom mit lejemål var ophørt.
Nu har udlejer skrevet at hans penge er sluppet op og han kommer tilbage fra udlandet om en 10 dage. Og bare kan sove i stuen. Vi har nu hvert vores værelse.Og fællesstue.

Kan han sådan bare sige at nu er det UD af røret? Vi er ikke interesseret i at han kommer og bor i stuen. Lejligheden hører til KAB så jeg ved ikke om det er dem der skal \"sætte\" os ud?

Jeg vil egentlig bare gerne vide om vi har nogen ret overhovedet når nu det er en lejlighed fra KAB.

På forhånd mange tak
Mvh.
Gregorio
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet PIA?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom