Søger hus til leje i Tisvilde-Vejby-Helsinge området
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Søger hus til leje i Tisvilde-Vejby-Helsinge området
Boliger.dk - Søger hus til leje i Tisvilde-Vejby-Helsinge området
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Søger hus til leje i Tisvilde-Vejby-Helsinge området

1/4 '10 10:55
Jette Nielsen
Hej alle sammen vi er et middelaldrende par med 2 hunde som søger et hus til leje i Tisvilde-Vejby-Helsinge området så hurtigt som muligt da vi står uden at noget at bo i den 1-6.

Pris pr mdr max.6000 plus forbrug
2/1 '13 13:50
Eva
Hej
Jeg er interesseret i at leje et lille hus på landet dvs. uden nærliggende naboer ... stand underordnet blot det ligger tilbagetrukket og langt fra naboer.
Gerne i området tisvilde, helsinge,bisserup,tikøb..
Jeg kan betale max 7000kr om mdr.
email mig gerne på evamsnielsen@hotmail.com
14/2 '13 19:45
Zenia Jørgensen
Hej jeg søger i Helsinge en lejlighed, på to børneværelser og et til en voksen værelse, stue, køkken, husleje 6000, helst oppe i byen, eller et lille hus. Skriv til mig på zenia.jorgensen@live.dk
24/7 '13 8:59
Lene
Hej :-) Jeg hedder Lene. D 24/7-2013
Jeg søger et lille hus el lejlighed, i helsinge.Og med tilladelse til
Hund(en gammel sød pigehund)
Der skal være tre værelser plus stue osv.
Da jeg er alene med mine to børn kan jeg betale
Ca 6000 med det hele, håber at der er nogen der kan
hjælpe snarest.
5/8 '13 0:01
Anny
Hej

Vi er et par på 50 og 55 år samt 2 søde katte, der søger et hus i Helsinge, max husleje på 8000. Skriv til mig på atrunte@hotmail.com
15/3 '15 14:23
Lene
hej, jeg heddee Lene. jeg søger en bolil i helsinge by da jeg har to børn på realskolen. jeg ønsker tre værelser og en stue, og til max 8000 kr om md, gerne med forbrug men også uden. mail. mollerlene@live.dk. Mvh lene Møller
14/5 '15 6:49
Torben
Hej
Handy mand 60+ søger bolig til mig og min islandske hest i Gribskov kommune, gerne i nærhed af skov.
22957311

MVH
Torben
19/6 '15 20:25
Sarah
Hej :-)

Vi er en familie på 5 ( 2 voksne, 3 børn) der søger en bolig i helsinge/annisse/græsted/mårum og lign. hvor husdyr er tilladt. Der skal min. være 4 værelser og husleje på max. 11.000. to af de store børn går på bjørnehøjsskolen i Annisse.

Kontakt:
31662035 / 20352313
dr.p@live.dk / sasaramus@msn.com
25/9 '15 21:17
Ali
Hej jeg søger en bolig med 1 soveværelset, køkken og bad, okmring hillerød, frederiksværk eller helsinge

jeg er en mand på 32 år. husleje max: 4,000
25/9 '15 21:19
Ali
Hej jeg søger en bolig med 1 soveværelset, køkken og bad, okmring hillerød, frederiksværk eller helsinge

jeg er en mand på 32 år. husleje max: 4,000

Kontakt:
ua_pk2008@hotmail.com
27/9 '15 13:38
René
Par , ganske fredlige,begge 54år , med faste job, søger et hus til leje .
Områder: gerne Nordsjælland eller omegn.
Vi har tre mindre hunde(to små papilloner samt en mindre blandrace..hhv 6-6-9år).
Da stedet ( længe på en gård )vi har lejet hidtil (6år), skal anvendes til andet formål(erhverv), er vi opsagt med fraflytning SENEST 31/1-16. Meget gerne inden.
Pt kan vi præstere en husleje på max.8500 + forbrug..
11/1 '17 22:15
Jeanette Pedersen
Vi er en familie på 5. 3 børn og 2 voksene. Vi søger hus til leje i Gribskov kommune. Vi har en ældre hund på 9 år. Der skal være 3 børneværelser og 1 soveværelse. Vi sidder pt i et hus der er koldt og svamp. Ikke sundt får familien, samt den yngste er 4 mdr. Vi kan sidde får 11.000 med det hele. Jeg kan kontaktes på jeanettepedersen28@gmail.com mvh jeanette Pedersen.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet LONE?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom