Hus til leje søges i Randers, Spentrup eller Hornbæk
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Hus til leje søges i Randers, Spentrup eller Hornbæk
Boliger.dk - Hus til leje søges i Randers, Spentrup eller Hornbæk
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Hus til leje søges i Randers, Spentrup eller Hornbæk

21/7 '10 23:51
Katja
Hus til leje søges

Hejsa.
Vi er et ungt par på 18 og 19 år. Vi har 2 katte som self. må komme med.
Jeg (Katja) er studerene i Randers og derfor skal det være noget her omkring. Gerne Randers, spentrup, hornbæk.
Prisen skal self. være overkommelig.

P.s. Gerne en have til :)

Mvh. Katja og Ronnie.
1/10 '10 4:46
Charlotte Sørensen
Hej Katja og Ronnie.

Jeg har et hus i ø. bjerregrav til udlejning. det er på 120 kvm og der er dejlig have.
prisen er 5800,- eksl. forbrug.

hvis det kunne have jeres interesse kan i maile mig på luffe1306@hotmail.com

mvh
Charlotte Sørensen
26/11 '12 18:51
brian
hejsa ville da gerne se det hus hilsen brian jensen.
22/4 '13 16:45
mette malou
Hejsa ..
Er jeres hus udlejet??
Mvh Mette
26/4 '13 7:12
Anja hansen
Hej. Er huset udlejet?? Hilsen anja
17/7 '13 10:58
Heidi Hald Ohlsson
Hej :) Vi er et par som søger en hus til leje i el. omkring Øster bjerregrav . Lige pt. står vi uden tag over hovedet, så det haster lidt :)

Om os selv : Kvinden er på førtispension, glad for ordne have og gøre hjemmet hyggeligt :)

Manden. Lastbil chauffør og kan også tage fat når han er hjemme :)

Vi håber at nogen vil se denne besked og kontakte os.

Mvh Heidi Hald Ohlsson
1/12 '13 19:17
Heidi Jensen
Hej jeg har en smuk dæjlig stor 2 roms lejlighed i . centrale Randers by meget pen. Som jeg ønsker og dele læje i nærmeste fremtid der jeg skal arbejde i Norge kan tage kontakt på e- mail f@godmail.dk
2/1 '15 18:05
Carol


Hus til leje søges i Spentrup, Harrislev, Mejlby, Fårup, Mellerup

Hej.

Jer er en alene mor 49 år med et teenage barn på 14 år. Vi har en lille hund. Jeg er førtids pensionist. Huset skal være uden for randers by … Spentrup, Fårup, Mejlby, Mellerup, Harrislev …. (Randers N, NØ, NW, … osv.
Prisen skal self. være overkommelig. ca
P.s. Gerne en have til :) og hvis der også findes et med en kælder, meget gerne.

Med venlig hilsen

Carol


29/1 '15 21:07
Lotte
Lejlighed eller lille hus søges til leje i Harridslev, Mejlby, Mellerup med flere...

Jeg er en pige på 36 år, som godt kunne tænke mig at komme lidt udenfor byen og bo. Der må meget gerne være en lille have til :)



Mvh Lotte
17/5 '15 22:45
martin hvid
Er huset i øster bjerregrav udlejet
11/7 '15 16:26
Anja
Hej er dit hus stadig til leje
9/10 '15 20:13
Heidi Petersen
Hej. Jeg er mor til to og en meget lille hund. Vi søger et hus til leje i spenstrup Randers kommune.
14/11 '15 21:20
Lotte
Hej

Er der et hus eller ejendom til leje i eller omkring Randers til en max husleje på kr 5500 eksl forbrug

Har hund

Hej fra Lotte
14/1 '16 19:06
jens rasmussen
hej jeg er enlig far der søger et hus i randers jeg har 4 børn 1 pige på 14 og 1 pige på12 og så har jeg 2 drenge 1 på 3 og 1 på 2. jeg har børnen hver 14 dag og i ferie jeg er en flitte mand der elsker at ordne have har ikke nogle husdyr der skal med jeg søger et hus max husleje på 4500 plus forbrug
11/1 '17 19:18
Jonna Jensen
Vi er et par der søger hus/rækkehus lidt uden for Randers by. Vi skal helst til jorden da vi begge har dårlige rygge,og døjer med trapper, og havearbejde kan vi heller ikke. Lille have må der gerne være.vi er midt i halvtresserne. Mvh Jonna Jensen
11/1 '17 19:18
Jonna Jensen
Vi er et par der søger hus/rækkehus lidt uden for Randers by. Vi skal helst til jorden da vi begge har dårlige rygge,og døjer med trapper, og havearbejde kan vi heller ikke. Lille have må der gerne være.vi er midt i halvtresserne. Mvh Jonna Jensen
11/1 '17 19:21
Jonna Jensen
Vi er et par der søger hus/rækkehus lidt uden for Randers by. Vi skal helst til jorden da vi begge har dårlige rygge,og døjer med trapper, og havearbejde kan vi heller ikke. Lille have må der gerne være.vi er midt i halvtresserne. Mvh Jonna Jensen Vi har 3 ældre hunde cockerspaniels.
11/1 '17 19:21
Jonna Jensen
Vi er et par der søger hus/rækkehus lidt uden for Randers by. Vi skal helst til jorden da vi begge har dårlige rygge,og døjer med trapper, og havearbejde kan vi heller ikke. Lille have må der gerne være.vi er midt i halvtresserne. Mvh Jonna Jensen
17/1 '17 18:12
maria
vi er en familie på 5

mor 26
far 28
2 drenge på 6 og 7 år
og så venter vi en lille pige til maj

vi søger hus i en a de små byer i randers kommune
vi har en lille dansk svensk gård hund så gerne med have til
henrik er studerende
maria er ledig pt

vi skal ha noget at bo i hurtigst muligt
håber i kan hjælpe

mvh henrik og maria
24/10 '21 22:12
Lotte kobæk
Hej. Jeg hedder Lotte er 51 år gammel. Uddannet intensiv sygeplejerske. Jeg skal finde noget nyt at bo i senest 1/9-2022. Jeg har en hjem boende datter på 16 år. Max husleje 4000 plus forbrug. Jeg søger et hus ikke for langt fra Randers C. Vil gerne købe men med mulighed for at leje først. Krydser fingre. Hej fra Lotte. 21451749
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ANDERS?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom