Hussalg og Finanskrise
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Hussalg og Finanskrise
Boliger.dk - Hussalg og Finanskrise
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Hussalg og Finanskrise

6/2 '10 12:59
Pierre
Hej alle....

Vi har nu gennem 6 måneder forgæves forsøgt at sælge vores hus gennem en af landets største ejendomsmægler kæder, uden at få vis vores ejendom frem een eneste gang !!!!

Vi har nu lavet en hjemmeside www.dejligthus.dk som giver et rigtigt godt indtryk af vores hus.

Er her andre som også har lavet alternative tiltag for at få solgt deres hus, kunne det være sjovt at høre om ideerne.

/pierre
6/2 '10 13:54
Bjarke
Jeg har mange idéer til hvordan I kan få mere opmærksomhed på jeres hus til salg. :)

Lav en video (gerne med et kamera ellers kan et mobilkamera også gå an). Hvis I ikke selv har et kamera, kan I måske låne et af venner eller familie? Når I så har lavet den video-rundtur af jeres hus, kan I lægge den op på YouTube og mange andre steder på nettet (Brug http://www.tubemogul.com til at gøre automatisk for jer). Når I lægger videoen op, skal I sørge for at lave nogle gode overskrifter, som f.eks. "Hus billigt til salg på Lolland", fordi videoer gerne kommer til at ligge rigtig godt i Google's søgeresultater.

Det kan også være en gode idé at fokusere mere på HVORDAN det er at bo i huset end HVAD man kommer til at bo i. På jeres hjemmeside synes jeg, I har gjort det godt på http://www.dejligthus.dk/omgivelser.html som giver brændstof til dagdrømmene - godt gået :)

En mere utraditionel idé er at tilbyde potentielle købere, at de kan "prøve-bo" huset i et par dage eller en uge, for at se om det er noget for dem.

I kan også prøve at se, om I kan skabe noget hype omkring en bestemt fremvisningsdag, og så få folk til at komme med et uforpligtende bud på huset (med start på 1 kr.) for at få folk igang med at byde og derefter i de følgende dage følge op på de forskellige bud og se om der er nogle der er villige til at forhøje deres bud, hvis de er blevet overbudt. Forhåbentlig skulle budene gerne ende op i et prisleje I er villige til at sælge til, men det afhænger en del af om I kan få folk ud til fremvisningen.

Sørg også for at få sat jeres til salg så mange steder som muligt, heriblandt i det lokale supermarked og andre steder, det er passende at sætte en salgspræsentation op, men også på nettet, på de mange gratis boligsider (I kan finde en oversigt på http://www.boligsider.dk).

Sørg for at få så mange indgående links til jeres hjemmeside, som muligt - Ligesom det er sket i denne tråd. Igen hjælper dette med at få jeres hjemmeside længere op i Google's søgeresultater. Hvis I har mulighed for det, er det en god idé at linke med en tekst der er relevant for hvad hjemmesiden handler om. Linkteksterne kunne være "Hus til salg på Lolland", "Totalt istandsat landejendom på Lolland", "Hus med 5 terrasser til salg" osv. Dette gælder også for jeres andre boligannoncer, herunder den fra ejendomsmægleren, Boligsiden.dk og andre steder I har oprettet en boligannonce.

Jeg håber, mit input kan inspirere jer til hvordan I får jeres hus solgt hurtigere.
28/11 '11 9:44
Tom Black
Hej Bjarke.

Det var da nogen super fede ide'er du har det, dem vil jeg helt klart prøve!

Jeg tror bare problemet også ligger i bankerne ikke vil låne penge ud til normale folk mere, da de ikke har nogen og selv skal ud og låne dem du låner med risiko for du mister dit job eller går konkurs.

Men nogen gode forsøg!!!!

PS: Er der nogen der har hørt om det her flyttefirma www.flytte.dk ?
28/11 '11 10:14
Mia
min kæreste og jeg har selv prøvet at få lov til at købe, men det er helt umuligt. og det skal lige siges at huset vi fandt var nyistandsat til 700.000 men banken ville intet låne, også selvom vi kunne komme med 50.000 kontant.
- så tror ikke det er fordi du ikke gør nok for at sælge, men det er bankernes skyld
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ANDERS?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom