Salg af min lejlighed i Sunny Beach, Bulgarien
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Bolig i udlandet > Salg af min lejlighed i Sunny Beach, Bulgarien
Boliger.dk - Salg af min lejlighed i Sunny Beach, Bulgarien
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Salg af min lejlighed i Sunny Beach, Bulgarien

3/4 '11 9:50
Tom Andersen
Jeg ønsker at sælge min 2 værelses lejlighed som en del af et 5-stjernet hotel (Planeta ) i Sunny Beach, Bulgarien. Lejligheden er købt i 2006.
Lejligheden er købt kontant og der er ingen gæld og lån i lejligheden.
Centralt beliggende i Sunny Beach, 70 m fra stranden. Detaljeret oplysninger kan sendes , hvis ønskes.
21/11 '11 16:19
Jonas
Jeg kan ikke se en pris på din lejlighed? - Kan du måske Mail en pris og nogle billeder til mig af det hele.

Hilsen Jonas A!
4/5 '12 21:41
BoligUdland.dk
Hej Tom

Du er velkommen til at oprette din bolig gratis hos os - vi kører i øjeblikket kampagne, hvor privatpersoner gratis kan oprette deres bolig til salg

Glæder mig til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Mikael Danielsen
BoligUdland.dk

http://www.boligudland.dk er for dig, som ønsker at købe eller leje feriebolig i udlandet. Vi er Danmarks største udbyder af boliger til salg i udlandet.
14/5 '12 17:33
Henrik
Kunne du være interesseret i at leje din bolig ud til feriegæster?

Mvh
Henrik
25/4 '17 6:22
Peter Gad
Til salg eller til leje
Sunny Beach, penthaus
52 m2 og 70 m2 terrasse
10 min. Fra Sortehavet
God udsigt, hav glimt
Møbleret
Gode mulighed for udvidelse
Bus fra lufthavnen til lejligheden
Gode omgivelser
Ligger 6. Sal
Der er elevator
25/4 '17 6:23
Peter Gad
Til salg eller til leje
Sunny Beach, penthaus
52 m2 og 70 m2 terrasse
10 min. Fra Sortehavet
God udsigt, hav glimt
Møbleret
Gode mulighed for udvidelse
Bus fra lufthavnen til lejligheden
Gode omgivelser
Ligger 6. Sal
Der er elevator
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet SVEND?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom