Hvordan udfylder og gemmer man en lejekontrakt på computeren?
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Hvordan udfylder og gemmer man en lejekontrakt på computeren?
Boliger.dk - Hvordan udfylder og gemmer man en lejekontrakt på computeren?
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Hvordan udfylder og gemmer man en lejekontrakt på computeren?

30/1 '11 13:53
Jakob
Hvor kan man finde en lejekontrakt som man kan udfylde på computeren og også gemme den på computeren hvis man har behov for at maile den i udfyldt tilstand.
13/2 '11 18:40
Karen
Jeg har samme spørgsmål som Jakob i indlæg af. 30.1.11. Det er fint at kunne downloade en kontrakt, men vi kan ikke skrive i en pdf fil. Er der nogen der kan omdanne denne pdf fil, så det bliver muligt at skrive direkte i dokumentet.
18/2 '11 12:19
Bjarke
SÃ¥dan udfylder og gemmer du en lejekontrakt.

1) Hent en lejekontrakt-skabelon via http://www.sm.dk/Temaer/By-bolig/Studie-og-ungdomsboliger/Lejeboliger/Lejekontrakter/Sider/Start.aspx (Du finder skabelonerne til lejekontrakter ude i højre side)

2) Udfyld lejekontrakten.

3) Download og installer PrimoPDF, som du kan finde på http://download.cnet.com/PrimoPDF/3000-18497_4-10264577.html

4) Udskriv din udfyldte lejekontrakt. Husk at vælge PrimoPDF som din printer.

Du har nu en udfyldt lejekontrakt i PDF-format, som du både kan gemme på din computer og sende via mail til din kommende lejer.
19/2 '11 10:30
Jakob
Hej Karen

Jeg fandt en på nettet som jeg kan hava på min computer som jeg kan udfylde og printe ud, som man syntes. jeg kan maile den til dig hvis du syntes, jeg kan memlig ikke huske hvor jeg fandt den.
16/6 '11 10:58
Suzanne B
Hej,

Jeg har fået en standardkontrakt som er godkendt, fra www.sapu.dk
De har den liggende både i Word format (ny og gammel word) og PDF og hvis det er første gang man lejer ud kan man endda få dem til at udarbejde hele kontrakten.

Man skal være medlem, men pengene er givet rigtig godt ud hvis man skal til at udleje - der findes alle typer standard dokumenter gratis - flytterapporter, opsigelse osv.

SÃ¥ nu er det tip givet videre i hvert fald!


Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet VIGGO?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom