Udvendig vedligehold
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Fri debat > Udvendig vedligehold
Boliger.dk - Udvendig vedligehold
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Udvendig vedligehold

19/1 '16 9:59
ida
bor til leje, i en bolig, hvor den 2 årige kontrakt udløber pr 010216. ejer vil gerne forhandle en ny kontrakt, har nu givet mig udkast MEN i denne nye kontrakt er der "pålæg om at lejer SKAL male all udvendig træværk inklusiv to store gavle, to udhæng og 4 sprosse vinduer" (det ville koste godt kr 20-22000 af få lavet af en maler)
det mener jeg ikke udlejer kan pålægge?
desuden hvordan ligger det med at lave en ny tidsbegrænset kontrakt, efter en 2 årig er udløbet? er der ikke noget med automatisk "overgang til ubegrænset kontrakt"?

31/1 '16 0:30
Bachettou
Hej! Jeg leder efter en lejlighed så hurtigt som muligt i Malmø eller byer nær Malmø (Lund, Landskrona, mv.). Jeg har et job med en månedsløn på ca 24 000 kr efter skat. og har virkelig brug for en lejlighed hurtigst muligt, som jeg kan flytte ind i sammen med min lille famillie. vi er villige til at betale op til 8000 kr pr måned
Håber nogle kan hjælpe..
Kontakteperson:0045 81707360
Mvh Bachettou
31/1 '16 0:36
Bachettou
Jeg er klare til den ny kontrakt,og betal det 22000..
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet PIA?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom