Tidsbestemt lejemål af ejerlejlighed.
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Jura > Tidsbestemt lejemål af ejerlejlighed.
Boliger.dk - Tidsbestemt lejemål af ejerlejlighed.
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Tidsbestemt lejemål af ejerlejlighed.

4/8 '15 17:59
Nelle
Jeg har siddet til leje i en ejerlejlighed, tidsbestemt på 5 år og med trappestigninger. Lejemålet udløb d. 1-1-2015. Min udlejer reagerer først nu i juni 2015 med en opsigelse af lejemålet med krav om enten flytning indenfor 1 måned eller køb af lejligheden telefonisk. Havde forventet- når jeg ikke hørte fra udlejeren forinden den 1-1-2015 at jeg så gik over til reglen om lejeboliger.
Burde jeg selv have reageret inden d.1-1-2015 eller har jeg været for naiv. På grund af den korte tidsfrist med flytning er min søn nu gået ind for køb af lejligheden, er det rimelig?
Alt taget i betragtning af at jeg er fyldt de 85 år.
4/8 '15 18:19
Nelle
Jeg har siddet til leje en ejerlejlighed, tidsbestemt på 5 år og med trappestigninger. Lejemålet udløb d, 1-1.2015. Min udlejer reagerer først nu i juni 2015 med en opsigelse af lejemålet med krav om enten flytning eller køb af lejligheden telefonisk. Havde forventet- når jeg ikke hørte fra udlejeren forinden 1-1-2015 fra udlejeren at jeg så gik over til regler om lejeboliger.
Burde jeg selv have reageret inden d. 1-1-2015 eller har jeg været naiv. På grund af den korte tidspres med flytning er min søn nu gået ind for køb af lejligheden. Er der rimelig?
Alt taget i betragtning af a jeg er fyldt de 85 år.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet LONE?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom