Hus søges til leje i Hillerød og omegn - Har evt lejlighed på Frb. at bytte med
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Hus søges til leje i Hillerød og omegn - Har evt lejlighed på Frb. at bytte med
Boliger.dk - Hus søges til leje i Hillerød og omegn - Har evt lejlighed på Frb. at bytte med
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Hus søges til leje i Hillerød og omegn - Har evt lejlighed på Frb. at bytte med

26/8 '14 0:12
Ann Wolffberg
Kvinde i job søger hus til leje i Hillerød og omegn.

Er i job, pædagog og børne yoga lærer, og kan tilbyde hjælp med have, dyr, børn mm ind imellem.

Kan bytte med en lejlighed, 3 vær. på Frb. nær Flintholm st. til 8500,-. Varme 420,-/mdr, men får ca 1500,- tilbage pr. år. Stor altan, gulvvarme i badevær., Svanekøkken, elevator.

Ønsker mig brændende et lille hus med have til mig og mine 2 hunde.

Mvh Ann
28/7 '15 16:14
Dorthe Lunde
Kære Ann,
Er blevet gjort opmærksom på din annonce af ejendomskontoret i Andelsboligforeningen Kyndby Huse, da vi netop har valgt at flytte fra vores hus i Kyndby Huse for at komme tættere ind mod Kbh. Vi vælger at fremleje huset i første omgang for så at sætte det til salg efter ca 2 års tid. Men vi kan sagtens leje det ud med forkøbsret hvis det evt kunne have din interesse. Det kunne evt også have vores interesse at bytte med din lejlighed på Frb men det kommer bla an på om man må have dyr? Du nævner dine to hunde - så det formoder jeg at man nok må så? Vi har selv 4 katte :-) Jeg kan kontaktes på tlf 40781968 hvis du kunne tænke dig at komme og se vores hus og vi evt kunne tale om at se din lejlighed også :-) Mange hilsner Dorthe Lunde
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ULRIK?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom