For få sider på nettet for udlejere.
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > For få sider på nettet for udlejere.
Boliger.dk - For få sider på nettet for udlejere.
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

For få sider på nettet for udlejere.

14/2 '10 18:07
Marianne Olsen
Kunne det være en fordel for udlejere at der blev oprettet nogle flere sider på nettet hvor udlejere kunne søge lejere?
15/2 '10 1:48
Bjarke
Der er allerede en række boligsider på nettet, hvor udlejere kan finde potentielle lejere, se f.eks. www.boligsider.dk

Hvis man som udlejer har svært ved at få henvendelser på en boligannonce, kan det anbefales at oprette boligannoncer på flere forskellige boligsider, gerne med en unik annoncetekst hvert sted, så søgemaskinerne også vælger at indeksere de nye boligannoncer.
20/2 '10 14:22
Lars
Jeg har udlejet via www.boligportal.dk, som vist er den største side. Jeg fandt hurtigt en lejer :)
27/7 '12 10:33
bartensen
Jeg har fundet et leje ved hjælp af http://www.boligmap.dk/
1/12 '14 20:34
Rosa
Du kan bruge http://www.selvestate.dk
1/12 '14 20:46
Bjarke
Så vidt jeg kan se, er Selvestate for folk der gerne vil sælge en bolig, ikke udleje en, så det linker passer vist ikke ind her.

Der er i øvrigt en let og hurtig måde, at sætte en lejebolig til leje på her: www.boliger.dk/create-ad.php
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet SVEND?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom