3-værelses lejlighed til leje i Bunkeflostrand!!
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Bolig i udlandet > 3-værelses lejlighed til leje i Bunkeflostrand!!
Boliger.dk - 3-værelses lejlighed til leje i Bunkeflostrand!!
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

3-værelses lejlighed til leje i Bunkeflostrand!!

11/11 '12 21:27
Andrea
Hej Allesammen! :-)

Jeg har en smuk 3 værelses lejlighed med en betagende udsigt over park og Øresundsbroen, som er sat til leje!!

Lejligheden er fra 2007 og er på 82 m² med en hyggelig altan på 15 m².
Der er højt til loftet med et fantastisk lysindfald og smukke egeparketgulve i alle opholdsrum.
Der er elevator og kælderrum på ca. 3 m².

Lejligheden indeholder:
Entré med skab. Stort brusebadeværelse med vaskemaskine og tørretumbler. 2 store soveværelser med indbyggede skabe samt et walk-in-closet. En stor og åben stue med udgang til altan, hvor man kan nyde eftermiddagssolen. Køkken med dobbelt køleskab/fryser samt en opvaskmaskine – alle hårde hvidevarer i stålfinish.
Alt i lejligheden er nyt og vedligeholdt og lige til at flytte ind i. Er en af de bedst placerede lejligheder i området og et trygt sted at have base.

Området indeholder:
En park med fodboldbane/basketbane samt en børnevenlig legeplads. Mini market og pizzeria samt en vuggestue/børnehave.
Ca. 3 kilometers kørsel fra Bunkeflo ligger det spritnye shoppingcenter Emporia.
Envidere er der gode bus- og togforbindelser.

Depositum: 18.000 skr.
Husleje: 9.000 skr. pr. mdr. (inkl. varme og vand)
El udgift til kommer..

Lejligheden kan også ses på www.homerental.se

Objektnr: 2623

Hvis dette skulle vække ens interesse kan jeg kontaktes på mail a_ndrea85@hotmail.com
15/12 '12 1:47
Amir
Hej har du fået udlejet din lejlighed?
10/1 '13 10:19
Andrea
Hej Amir,

Je, det har jeg. Desværre. Held og lykke med søgningen.

Kh. A
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet PIA?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom