Forudbetaling, depositum, leje stigning og mundligt aftaler
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Kollegier > Forudbetaling, depositum, leje stigning og mundligt aftaler
Boliger.dk - Forudbetaling, depositum, leje stigning og mundligt aftaler
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Forudbetaling, depositum, leje stigning og mundligt aftaler

17/1 '11 13:46
kmp
Min situation:

Jeg er flyttet fra min kælderlejlighed her 01-0102011,

da jeg har boet der i knap 4½år, har det var en del mundtlige aftaler, dvs jeg havde aftalt at sidste dag var den 0101,

Da jeg ikke nåede at stoppe min bank havde de sendt endnu en måneds leje afsted, jeg fik dette tilbage ca. 01-010 eller deromkring, jeg har heller ikke haft min adresse der i 2 måneder.

han fortalte mig det var lige meget med at jeg malede og udførte små reperation, da han alligevel skulle bygge det om, han har fået en kæreste + dreng som nok skal derned og bo,

fint tænkte jeg, men synes nu det var okay han fik lidt, men nu mener han har ret til alle penge, der er ikke lavet nogen rapport om de ting der skulle laves eller andet, og da jeg ville se regninger og lign for det har lavet, havde han selvfølgelig ikke nogen, lejlighed var også strippet for indmad, køkken skab, gulvtæppe og lign var revet ud,

jeg fortalt ham så jeg sagtens kunne lave det selv,. nyt gulv, maling og lidt rep. af puds, på 40m2 lejlighed er det ikke meget, han sagde ok men så skulle jeg betale for 3 månedes husleje, reperationer og så kunne jeg få penge,.

det kan vel ikke være rigtigt ?

jeg har betalt indskud af 7500kr, går udfra dette er samme som depostitum ?

dette er en privat udlejer, må han så godt lade huslejen stige med 10% ?

jeg er ganske træt af ham, jeg ved han rendte inde i min lejlighed når jeg ikke har været der, yderemere tog han en aflagt mobil, gav den til sin sted søn, den er dog ikke noget værd og jeg kan ikke rigtigt bevise noget, men hvor ville jeg dog gerne have knaldet ham for indbrud.

hans kontrakt er rodet, det som står på passer ikke helt jeg havde 40m2 men i hans står der 20m2, han havde med kuglepen tilføjet det med huslejenstigningen, det er helt alm standard kontrakt samme som man kan hente her på siden. kan jeg bruge det til noget ?
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet TORSTEN?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom